سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  «گروه فرهنگی همین حالا»
دانش، ره نماید و ارشاد کند و نجات بخشد و نادانی، گمراه کند و بیراهه برد و تباه گرداند . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدهای وبلاگ
117882
بازدیدهای امروز وبلاگ
0
بازدیدهای دیروز وبلاگ
13
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
«گروه فرهنگی همین حالا»
همین حالا
(وقت را غنیمت دان آنقدر که بتوانی ... حاصل از حیات ای جان "این دم" است تا دانی) "همین حالا" نام طرحی است جهت سالم سازی فضای پیام های کوتاه. در این طرح به تعدادی مشترک که عضو این طرح هستند به صورت هفتگی یک پیام در محورهای مختلف ارسال خواهد شد. شما نیز اگر تمایل دارید به این طرح بپیوندید و بنا به مناسبت های مختلف هدایای فرهنگی از این طرح دریافت کنید "همین حالا" نام و مشخصات و آدرس دقیق خود را همراه کدپستی به شماره 09125283128 ارسال کنید و در صورت تمایل پیام های کوتاه متناسب با هدف پیش گفته خود را، برای همین حالا ارسال دارید. haminhala85@yahoo.com
لوگوی وبلاگ
«گروه فرهنگی همین حالا»
فهرست موضوعی یادداشت ها
ناتوی فرهنگی[37] . پیام های همین حالا[20] .
بایگانی
اسفند ماه
فروردین ماه
اردی بهشت ماه
خرداد ماه
تیر ماه
مرداد ماه
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
اوقات شرعی
لینک دوستان

سایت مقام معظم رهبری
اس ام اس های دریافتی توسط « همین حالا »
ویژه نامه اصل 44 WORD & Adobe Acrobat
مسابقات
مؤسسه موعود
انتشارات سوره مهر

اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن سرویس پیام کوتاه (4)، پایانی دوشنبه 86 اردیبهشت 24  ساعت 11:27 صبح

اما شرکت سروش رسانه به عنوان برنده سوم حاضر به قبول این تعهد نشد و از گردونه رقابت خارج شد و نوبت به آتیه داده پرداز رسید که ظاهرا تعهد پنچ میلیونی ماهیانه  را پذیرفته و مقرر شد تا sms  های ارسالی خود را با پیش شماره 2000 ارسال کند . اما علی رغم اینکه نتایج مناقصه در فروردین ماه سال 84 اعلام شده بود ، قرارداد همکاری میان این شرکتها و شرکت ارتباطات سیار ، در تاریخ 17 دی ماه ، به امضا رسید .

به گفته مسئولان ، این تاخیر به علت برخی اختلاف نظر ها میان شرکتهای مجری و پیمانکار بود که از آن جمله می توان به " نرخ تعرفه sms  " ، "حجم ضمانت نامه " و " میزان مبلغ پیش پرداخت از سوی پیمانکار " ، اشاره کرد . به هر حال این قرار داد امضا شد و مقرر گردید سرویس مذکور طی یک دوره 24 ماهه از سوی شرکتهای مذکور ارائه شود .

بر اساس اطلاعات موجود ، شرکتهای برنده شده در مناقصه ، 10 درصد از کل مبلغ قرارداد را که معادل 170 میلیون تومان است به عنوان ضمانت نامه و به همین میزان نیز مبلغ پیش پرداخت ، به کار فرما پرداخت کرده اند .

با توجه به این قرارداد ، اگر شرکتهای مجری ، ماهیانه کمتر از پنچ میلیون sms را ارسال کنند ، موظف به پرداخت هزینه ارسال 5 میلیون sms خواهد بود . به گفته مسولان ارتباطات سیار ، با توجه به تخفیفهای پلکانی که برای ارسال بیش از پنچ میلیون در ماه تعلق گرفته است ، شرکت مگفا بعد از 14 ماه حدود 12 میلیارد ریال ، شرکت آتیه داده پرداز 10 میلیارد ریال و شرکت رهیاب ، بعد از 12 ماه ، مبلغی معادل 7 میلیارد ریال به شرکت ارتباطات سیار پرداخت کرده اند .

ادعای شرکتهای مذکور بیانگر زیانده بودن آنها تا به امروز است چرا که هنوز توافق نهایی در خصوص تخفیفات برای ارسال بیش از پنج میلیون پیام کوتاه در ماه ، حاصل نشده است و در انتظار تشکیل جلسه حل اختلاف هستند . مسولان سازمان تنظیم مقررات معتقدند که مطابق اساسنامه این سازمان ، هر گونه  مجوز در زمینه مخابرات و ارتباطات ، باید از سوی کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه شود و با توجه به این امر ، اگر قرار باشد ، مجوز جدیدی در زمینه فعالیت ارائه خدمات ارزش افزوده مبتنی بر بستر sms داده شود باید از سوی سازمان تنظیم مقررات ، صادر شود .

بر همین اساس ، هم اکنون ، نیز آیین نامه sms center ، در سازمان تنظیم مقررات در حال تدوین است و تا کنون ، یک شرکت خصوصی جدید آمادگی خود را برای ارائه این سرویس به متقاضیان ، اعلام کرده است .


  نظرات شما  ( )

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن در آینه انتظار یکشنبه 86 اردیبهشت 23  ساعت 4:48 عصر

ندبه خوانیم تو را هر سحر آدینه
تو کدام آینه ای ؟ صل علی آیینه

تو کدام آینه ای ، ای شرف الشمس غریب
که زد از دوری دیدار تو چشمم پینه

از همه آینه ها چشم رها کرده تری
می زنند آینه ها سنگ تو را بر سینه

دادخواه پسر هجدهم کاوه کجاست؟
که بگیرد به کف اش پرچمی از چرمینه

لوح محفوظ خدا! آینگی کن یک صبح
که جهان پر شده از آتش و کفر و کینه

در همه آینه ها نام تو را کاشته ایم
ندبه خوانیم تو را هر سحر آدینه

علیرضا قزوه
فروردین 1386

به نقل از سایت لوح


  نظرات شما  ( )

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن سرویس پیام کوتاه (3) یکشنبه 86 اردیبهشت 23  ساعت 2:54 عصر

بر همین اساس ، شرکت ارتباطات سیار در زمستان سال 83 و با یک اعلام عمومی، از شرکتهای توانمند در این عرصه دعوت کرد تا در این مناقصه شرکت کنند .

از همان زمان نیز ، روند فروش اسناد و تحویل مدارک طی سه پاکت " الف" برای سوابق مرتبط و تشکیلات موجود ، " ب " برای مستندات فنی مرتبط با rfq و اعلام نحوه رفع نیاز ها و " جیم " برای اعلام حجم تعهد ارسال ماهیانه ، آغاز شد .

همچنین ، مطابق اسناد مناقصه ، هزینه هر پیام ارسالی ، 142 ریال تعیین و عدد 300 هزار پیام در ماه به عنوان کف و حداقل میزان تعهد ممکن اعلام شده بود.

بر اساس اطلاعات موجود ، نتایج نهایی برگزاری این مناقصه در فروردین ماه سال 84 اعلام و سه شرکت برتر در این مناقصه معرفی شدند .

پس از اعلام نتایج ، بالاترین پیشنهاد ، متعلق به شرکت " رهیاب رایانه گستر " وابسته به سازمان بنادر و کشتی رانی بود که تعداد پنچ میلیون پیام در ماه را متعهد شده بود و در حال حاضر این پیام ها را با پیش شماره 1000 ارسال می کند .

در حالی که نفر دوم مناقصه سقف ارسال یک میلیون و دویست هزار پیام در ماه را متعهد و باقی شرکت کنندگان هم زیر یک میلیون پیام در ماه را متعهد شده بودند .

مطابق اسناد این مناقصه ، شرکت ارتباطات سیار میتوانست حداکثر سه برنده داشته باشدکه هر یک مجبور بودند از شرکت اول ، تمکین کنند .

شرکت مگفا ، وابسته به سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران ، به عنوان برنده دوم مناقصه ، شرایط را پذیرفت و هم اکنون پیامهای کوتاه خود را با پیش شماره 3000 ارسال می کند .


  نظرات شما  ( )

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن هفدهمین پیام همین حالا یکشنبه 86 اردیبهشت 23  ساعت 2:37 عصر

هفدهمین پیام همین حالا روزهای جمعه و شنبه 21 و 22 اردی بهشت ماه برای حدود 660 نفر ارسال گشت. توجه به این پیام عاقبت به خیری را رقم خواهد زد.

هرگز پدرت را به اسمش مخوان. جلوتر ازو راه مرو و پیش ازو منشین و سبب مشو دیگران به پدرت دشنام دهند.

 از "همین حالا" اصول کافی ج 2 ص 159


  نظرات شما  ( )

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن کتابهای کم نظیر چهارشنبه 86 اردیبهشت 19  ساعت 4:11 عصر

ایسنا:از میان 600 عنوان کتاب تولید شده توسط دفتر ادبیات و مقاومت حوزه هنری از آغاز تا کنون، 10 عنوان کتاب تولیدی آن دفتر به علت تقاضای موجود، انتخاب و تجدید چاپ شدند. به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا از انتشارات سوره مهر، غالب این کتاب ها توسط مقام معظم رهبری مورد مطالعه قرار گرفته و دست نوشته هایی درباره آنها مرقوم فرموده اند. عنوان های کتاب های یاد شده که با ویرایش نهایی تجدید چاپ شده اند به این شرح اند:

پا به پای باران(چاپ سوم) از هدایت الله بهبودی و مرتضی سرهنگی،‏ روزهای آخر (چاپ سوم) از احمد دهقان،‏ حرمان هور (چاپ پنجم)‏ و نامه های فهیمه (چاپ هفتم) از علیرضا کمری،‏ هفت روز آخر (چاپ دوم) از محمد رضا بایرامی،‏ جشن حنابندان (چاپ دوم) از محمد حسین قدمی، جنگ دوست داشتنی (چاپ دوم)‏از سعید تاجیک، نه آبی و نه خاکی (چاپ دوم) از محسن مطلق و فرمانده من (چاپ دوم) از مجموعه نویسندگان.

این خبر، خبر کهنه ای است که در آرشیوم نگه میداشتم به نظرم رسید در ایام برپایی بیستمین نمایشگاه کتاب و به قول رهبر فرزانه انقلاب بهار کتاب کتب مورد نظر ایشان را معرفی نمایم.

نظر شما چیست؟


  نظرات شما  ( )

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن سرویس پیام کوتاه (2) چهارشنبه 86 اردیبهشت 19  ساعت 11:7 صبح

فعالیت های تحقیقاتی تیم دانشگاه شریف ادامه داشت و به گفته برخی از مسولان ، اولین نسخه از بسته sms center   این تیم نیز آماده شده بود تاآنکه شرکت مخابرات ایران رسما تصمیم به خرید و راه اندازی مرکز sms برای مشترکین تلفن همراه گرفت و در نهایت در زمستان 81 ، مناقصه خرید ، نصب ، تجهیز ، راه اندازی و آموزش پرسنل را به شرکت zte چین واگذار کرد .

در بهمن 81 مخابرات ایران ، نخستین سرویس ارزش افزوده مبتنی بربستر sms را زیر بار آزمون برد اما اعلام رسمی استفاده عمومی از این سرویس از سوی این شرکت ، در اواسط اسفند ماه سال 81 صورت گرفت .

در آن زمان، شرکت مخابرات ایران اعلام کرد ، مشترکینی که مایل به استفاده از سرویس پیام کوتاه هستند می توانند با در دست داشتن آخرین قبض موبایل پرداخت شده خود به دفاتر امور مشترکین مراجعه و ثبت نام کنند و البته برای جلوگیری از تقاضاهای غیر ضرور، مبلغ 21 هزار ریال را بعنوان هزینه فعال سازی ، در صورتحساب  دوره بعد مشترکان در نظر می گرفت .

 

بعد از گذشت دو سال ، مسولان تصمیم گرفتند تا با برگذاری مناقصه ای ، ارائه خدمات افزوده مبتنی بر بستر sms را به شرکتهای  خصوصی واگذار کنند .


  نظرات شما  ( )

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن برنامه ریزی سه شنبه 86 اردیبهشت 18  ساعت 5:36 عصر

آن چیزی که که من می توانم به جوانان و نوجوانان توصیه بکنم این است که از وقت _از حال_ حداکثر استفاده را بکنند. البته این هم بدون برنامه ریزی نمی شود. باید بنشینند و با همان ذهن خودشان برنامه ریزی کنند. برنامه ریزی هم یک الگوی همگانی ندارد که من بگویم همه باید این طور برنامه ریزی کنند نه، هر کسی بر حسب سنش،‏ بر حسب وضع زندگی خانوادگی  و امکاناتش، بر حسب آن شهر و خانواده ای که در آن زندگی می کند،‏ ممکن است یک جور برنامه ریزی بکند و یک جور امکان داشته باشند همه باید برنامه ریزی کنند و از وقتشان با برنامه حداکثر استفاده را بکنند.

رهبر فرزانه انقلاب 14/11/76

نظر شما درباره برنامه ریزی چیست؟


  نظرات شما  ( )

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن سرویس پیام کوتاه (1) سه شنبه 86 اردیبهشت 18  ساعت 12:55 عصر

سرویس sms برای نخستین بار در دنیا ، سال 1991 در اروپا و در شبکه بی سیم به کار گرفته شد . اما هفت سال طول کشید تا میان مشترکان اروپایی به محبوبیت دست پیدا کند .

در سال 1998 در کنار سیستم  pcs  با تکمیل فناوری های CDMA و TDMA  و sms  در بین مشترکین به محبویت غیر قابل  پیش بینی ای دست یافت چرا که از یک طرف ، جایگاه با ارزشی را به لحاظ اقتصادی برای اپراتور ها و از طرف دیگر تسهیلاتی  و سرویسهای کاربردی فراوانی را برای  مشترکان  فراهم می کرد .ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُ

ولی این سرویس ده سال بعد از به صدا در آمدن زنگ نخستسن تلفن همراه ، وارد کشورمان شد و پیش از آن ، منوی sms  گوشی های تلفن همراه یک قابلیت بدون کاربرد ، بود .

بر اساس اطلاعات موجود ، " کوته پیام " اولین بار در نمایشگاه تلکام 2002 در غرفه شرکت مخابرات ایران به نمایش گذاشته شد .

درآن ز مان ، گروهی از دانشجویان مخابرات و کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در قالب تیمی با عنوان « هدهد » به سر پرستی دکتر جلیلی روی

طراحی و راه اندازی  sms center  کار می کردند . آنها روی دو آنتن bts دانشگاه صنعتی شریف و نمایشگاه بین المللی  تهران تجهیزات خود را نصب کرده بودند و ارسال و دریافت پیام نوشتاری از گوشی متصدی غرفه با گوشی دکتر جلیلی ، را در مقابل چشمان حیزت زده بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند.

در آن زمان ، تیم هدهد اولین و تنها مرکز sms کشور را با قابلیت پشتیبانی از رسم الخط فارسی راه اندازی کرده بود.


  نظرات شما  ( )

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن غیرت ما سه شنبه 86 اردیبهشت 18  ساعت 9:17 صبح

سلام

بالاخره ماهم بچه مسلمونیم و غیرتمند ،نباید واکنشی نشون بدیم !!!

مطالب بیشتر از اینجا  و  اینجا  ببینید.

 


  نظرات شما  ( )

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن زیانکار دوشنبه 86 اردیبهشت 17  ساعت 3:0 عصر

پیام سیزدهم از سوی شبکه اطلاع رسانی همین حالا بر روی تلفن های همراه مشترکین

ای ایمان آورندگان مبادا دارائیتان و فرزندانتان شما را از ذکر خدای باز دارد؛ که هر کس چنین کند از زیانکاران است (منافقون/ 9)


  نظرات شما  ( )

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چهل و پنجمین پیام همین حالا
[عناوین آرشیوشده]


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ