سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  «گروه فرهنگی همین حالا»
بى‏نیاز از عذر بودن ارجمندتر تا از روى راستى عذر آوردن . [نهج البلاغه]
کل بازدیدهای وبلاگ
117870
بازدیدهای امروز وبلاگ
1
بازدیدهای دیروز وبلاگ
1
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
«گروه فرهنگی همین حالا»
همین حالا
(وقت را غنیمت دان آنقدر که بتوانی ... حاصل از حیات ای جان "این دم" است تا دانی) "همین حالا" نام طرحی است جهت سالم سازی فضای پیام های کوتاه. در این طرح به تعدادی مشترک که عضو این طرح هستند به صورت هفتگی یک پیام در محورهای مختلف ارسال خواهد شد. شما نیز اگر تمایل دارید به این طرح بپیوندید و بنا به مناسبت های مختلف هدایای فرهنگی از این طرح دریافت کنید "همین حالا" نام و مشخصات و آدرس دقیق خود را همراه کدپستی به شماره 09125283128 ارسال کنید و در صورت تمایل پیام های کوتاه متناسب با هدف پیش گفته خود را، برای همین حالا ارسال دارید. haminhala85@yahoo.com
لوگوی وبلاگ
«گروه فرهنگی همین حالا»
فهرست موضوعی یادداشت ها
ناتوی فرهنگی[37] . پیام های همین حالا[20] .
بایگانی
اسفند ماه
فروردین ماه
اردی بهشت ماه
خرداد ماه
تیر ماه
مرداد ماه
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
اوقات شرعی
لینک دوستان

سایت مقام معظم رهبری
اس ام اس های دریافتی توسط « همین حالا »
ویژه نامه اصل 44 WORD & Adobe Acrobat
مسابقات
مؤسسه موعود
انتشارات سوره مهر

اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   همین حالا   

عنوان متن سال نو مبارک سه شنبه 86 فروردین 7  ساعت 5:21 عصر

سلام

بعد از یک غیبت صغری و پشت سر گذاستن چندین مناسبت مهم خدمت رسیدیم. البته همانطور که می دانید در این مدت فعال بوده ایم و حدود 7 پیام ارسال شده است.

سعی کنیم گناه نکنیم و هر روز پیشرفتی نسبت به روز گذشته داشته باشیم (به مصداق حدیث شریف). سال نو را به محضر همه بزرگواران تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند تقاضا دارم این سال را سال ظهور صاحب الامر ارواحنا فداه قرار دهد که غایت القصوای آمال ماست.

و اما بعد؛

 پیام چهارم: خودتان را به امر خیر عادت بدهید و از اهل آن شوید تا آن که نزد هر کسی به وصف خیر و نیکی شناخته شوید. (امام باقر علیه السلام)

پیام پنجم: در لحظه مرگ، آن هنگام که جان شما به سینه برسد بیش از هر زمان دیگر به معرفت امام نیازمندید. (امام صادق علیه السلام) چه زود دیر می شود.

پیام ششم: اگردیدی خدا تو را با ذکر خود مأنوس ساخته بدان تو را دوست داشته است. (حضرت علی علیه السلام) در سال نو بیشتر به یادش باشیم. لحظاتتان با برکت "همین حالا"

پیام هفتم: هر کس کار نیک انجام دهد اگر ایمان داشته باشد، به او زندگانی پاکیزه ای عطا می کنیم. سوره نحل آیه 97 "همین حالا"

پیام هشتم: اگر مردمی در مجلسی گرد هم آیند ، یاد خدا و یاد ما نباشند آن مجلس برایشان در روز قیامت موجب حسرت خواهد شد. (حضرت امام صادق علیه السلام) "همین حالا"

پیام نهم: هر آنچه تو را از پروردگارت مشغول کند همان بت توست. "همین حالا"

پیام دهم: وقت را غنیمت دان آنقدر که بتوانی                   حاصل از حیات ای جان "این دم" است تا دانی

علت انتخاب نام "همین حالا" بیت مذکور است. قصد، سالم سازی فضای sms است. لطفا برای دیگران ارسال کنید. پذیرای پیشنهادات ارزنده شما هستیم. این شماره را به نام "همین حالا" ذخیره کنید. در صورت عدم تمایل جهت دریافت پیام های ما با یک sms ما را مطلع کنید. شماره شما توسط یکی از نزدیکان شما به این طرح اعلام شده است. از شما درخواست می شود"خود" را مخاطب این پیام ها بدانید. در پناه خدا "همین حالا"

از خداوند علیم درخواست می کنم در سالی که هم اکنون در آغازین روزهای آن هستیم توفیق عمل به فرامین حضرت حق و ائمه معصومین علیهم السلام را عنایت بفرماید.

پیام های دریافتی از جانب مخاطبان، مشحون از اظهار لطف و ابراز تمایل جهت همکاری بود. تماس های برقرار شده نیز بر قوت قلب ما افزود. از همه دوستانی که بذل عنایت نمودند کمال امتنان را دارم.

هدیه نوروزی شرکت ایرانسل باعث گردید که در ایام تعطیلات نوروزی حدود 2500 پیام برای مخاطبان ارسال گردد. البته به لحاظ ظرقیت هر sms، اگر محاسبه شود حدود 4000 پیام ارسال شد و مزید اطلاع اینکه تا کنون تعداد مخاطبان به حدود 500 نفر بالغ شده است.

امید که این فرآیند مرضی خاطر صاحب الامر ارواحنا فداه را فراهم آورد.

 


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چهل و پنجمین پیام همین حالا
[عناوین آرشیوشده]


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ